duminică, 31 ianuarie 2010

Budinca "Lenesului"

Prima postare va incepe cu un desert, zic eu, pe placul tuturor :)
Grad dificultate: Scazut
Timp ( preparare + pana la servire ): 2.5h-3h

Pt. aceasta avem nevoie de:
3 plicuri de budinca (la alegere, dupa gusturile fiecaruia - eu am ales cocos, ciocolata si caramel )
1.5L de lapte
2 fructe pt ornat (si acestea la alegere - eu am optat pt. 1 banana si o portocala )
o punga de piscoturi
9 linguri de zahar ( 3 linguri la plicul de budinca )

Mod de preparare:
1. pregatim formele (eu am folosit castronele ), pe care le "imbracam" pe margini in piscoturi, iar in centru, punem cele 2 fructe, taiate / desfacute in bucati
2. pregatim budinca ( comform indicatiilor de pe plic ), apoi o turnam in forme.
PS: Piscoturile ar putea incerca ( si mai mult ca sigur o vor si face ) sa se ridice la suprafata, datorita budincii fierbinti, dar este mai bine sa le impingeti inapoi, cu grija, pt. a nu strica ornamentul.
3.Dupa aceasta, le lasam intr'un loc racoros, aprox 30min ( nu in frigider... inca - eu le'am pus in fereastra )
4. Dupa ce acestea numai sunt fierbinti, fiind caldute spre reci, le vom baga in frigider, unde le vom lasa min 1h-2h.
5. Dupa ce acest timp trece, le scoatem din frigider, si le punem pe o farfuriuta.
PS: Acestea nu vor cadea din prima, asa ca, in cazul in care formele sunt drepte pe margine, asemeni primelor 2 forme ( cele de la milka) vom lua un cutit de intins ( sau coada unei linguri - un obiect drept, neascutit ) si vom introduce in marginea formei, mergand de'a lungul acesteia pt. a desprinde budinca, dar usor, pt. a nu strica forma, apoi punem farfuriuta deasupra, intoarcem forma invers, si ar trebui sa pice ( iar daca nu, scuturati usor de cateva ori ).

Cam asta ar fi tot ( stiu ca din 6, in final vor fi 4, dar se subintelege unde au disparut cele 2).
Eu am preferat sa le fac precum niste mini-tortulete ( asa ca am folosit o cana de lapte si un plic de frisca, pe care le'am batut cu mixerul, si am acoperit budincile; peste frisca, am mai pus un mar ( tot feli / bucati ) si o banana ( taiata feli ).
Pofta buna! :) - Astept parerile voastre, la rubrica postari, umpic mai jos :p

Niciun comentariu: